| Follow || Dashboard |
//contenganDEMIcontengan
lagu sekarang VS lagu dulu2
Friday, 16 March 2012 | 10:16 | 0 Talking ♥
0 comment(s)
walaupun, aku lahir dari tahun '90 an kan..kire,era rock2 kapak ni da semakin kurang la orang kate,tapii pade aku sedap lagi denga lagu-lagu rock jiwang ni dari denga lagu zaman sekarang yang..tah!macam tak berape match la dengan jiwe aku..bukan aku je la,ade jgak orang yang lahir dari tahun-tahun moden ni,tetap lagi suke denga lagu jiwang dulu-dulu antarenye, sera-badai asmaralela-sampai bilaokay-ku relakan dikau pergi dll..

tapii,kalau zaman sekarang lagu yang memang sedap nak dengar mcam, ezad-percintaan ini,
ukays-lepaskanmu kerana terpaksa, dll lagi lah..tak boleh nak fikir dah mlm2 ni..hee~

jum layan beberape lagu~~~






Labels:


Older PostNewer Post
♥ Si Penconteng ♥

Bismillahirrahmanirrahim... ♥ the owner of this blog ♥ do call me nadia or UCU ♥ Johorian ♥ Nurse2be ♥ UniSZA's student ♥


♥ FootPrints hEre:D ♥

:)

♥ jom follow me on: ♥

CikMisi Nadia


♥ Kesayangan ♥


♥ Thanks to:) ♥

Skin By //SuhailaRoslan

Semua Hasil Contengan Di Atas Adalah Hak Terpeliha Tuan Belog