| Follow || Dashboard |
//contenganDEMIcontengan
KOmuniti yang tidak berblogging-.-"
Sunday 18 March 2012 | 07:20 | 0 Talking ♥
0 comment(s)

asalamualaikum..w.b.t..!

hai guys, rase teringin plak nak berkongsi ape yang dirase..ape kene eh,tajuk dgan tajuk kat atas tu..

bile fikir-fikir balik,ape tujuan sebenar aku berblogging ni..nak kate krane kawan-kawan, memang tidak le..

bole dikatekan, hanye beberape ketul je kawan-kawan aku yang ade blog..jadi,macam tak fun la kan..followers pun, harapkan blogwalking..tapi,,tak kisah la tu asalkan aku dapat luahkan and share ape yang aku rase setiap hari..biar la tak de orang bace pun kan..hihihi:D

bile aku ajak kawan-kawan untuk berblog, biarlah aku sendiri pun baru dalam dunia blogging ni..tapi, at least aku cube kan..dan mostly dari diorang akan kate..

"tak pandai la,cane nak men blog?"
or
"tah la,pening..tak paham tengok diorang susun mcamane blog ni"..oww,ok!
or
"nak buat ape je,tak de mase la eh..jadi misi ckuplah,tak yah nak jadi bloggers pulak"..heh?!..
or
"ala,ko buatla..nanti aku follow.."..mcamane nak follow syg kalu sndiri pun tak de blog??huhu..

tapi,tak pe la..tak kan nak pakse kan..bende ni just untuk enjoy bukan satu kewajipan..
tapi, aku just nak share je la macamane orang yang tidak ade blog ni,berfikir tentang blog..

pade aku, blogging sangat mudah.. slagi kamu rajin dan ade banyak mase untuk update!

weee~k lah!OUT!
esok dah la de presentation pasal cyctectomy..wuhuu,wish me luck!:D

*nota kaki: berblog lah slagi anda mampu:)


Labels:


Older PostNewer Post
♥ Si Penconteng ♥

Bismillahirrahmanirrahim... ♥ the owner of this blog ♥ do call me nadia or UCU ♥ Johorian ♥ Nurse2be ♥ UniSZA's student ♥


♥ FootPrints hEre:D ♥

:)

♥ jom follow me on: ♥

CikMisi Nadia


♥ Kesayangan ♥


♥ Thanks to:) ♥

Skin By //SuhailaRoslan

Semua Hasil Contengan Di Atas Adalah Hak Terpeliha Tuan Belog