| Follow || Dashboard |
//contenganDEMIcontengan
membuang mase yang sememangnye sudah terbuang!!
Friday 23 March 2012 | 12:51 | 0 Talking ♥
0 comment(s)

assalamualaikum..w.b.t

heyp!tak tahu dah berape jam aku duk tercongok depan lappy ni ha..dengan notes2 yang berlambak kat atas meja tuu,meraung2 mintak dikemaskan..huh! punye la kononye taksub sangat online,sampai tak makan aku harini!HAHA tapii,solat+mandi aku tak terlepas eh! 

hari ni macam biase,weekend bagi Terengganu..hari Jumaat.. semua housmate aku pakat balik kampung.. tinggal la aku terkontang kanting sensorang kan..kesian tak?kesian tak?Heee~ 

soo,ape lagi pilihan yang ade?
guling-guling sambil tengok syiling?oh..bosanyee
ONLINE??yeahh!kemas notes?macam tak mungkin
tweet?tak tau dgan sape or ape yang nak di tweetkan

jadii,aku pun dengan terpakse-RELA nye memiliH ONLINE!hehe
terpakse sangat lah kan.. soo,sambil-sambil online tu..aku pun konon2 nye set mase.. smangat lah nak kemas notes.. last2 dari pukul 1000am sampai lah ke 1200pm tak terkemas pun notes aku! tengok..btape brjayenye aku mmbuang mase yang ade..HAHA 






k lah..sje nk menconteng2 malam2 macam ni...nytes allss!:D  

Older PostNewer Post
♥ Si Penconteng ♥

Bismillahirrahmanirrahim... ♥ the owner of this blog ♥ do call me nadia or UCU ♥ Johorian ♥ Nurse2be ♥ UniSZA's student ♥


♥ FootPrints hEre:D ♥

:)

♥ jom follow me on: ♥

CikMisi Nadia


♥ Kesayangan ♥


♥ Thanks to:) ♥

Skin By //SuhailaRoslan

Semua Hasil Contengan Di Atas Adalah Hak Terpeliha Tuan Belog